شلیک اقتدارآمیز سپاه پاسداران به مواضع جاسوسی و عملیاتی تروریست‌ها در عراق و سوریه، بار دیگر نشان داد که جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت شهروندان خود عزمی راسخ دارد.
شلیک اقتدارآمیز سپاه پاسداران به مواضع جاسوسی و عملیاتی تروریست‌ها در عراق و سوریه، بار دیگر نشان داد که جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت شهروندان خود عزمی راسخ دارد.
کد خبر: ۱۴۴۱۱۴۹

به گزارش جام جم آنلاین، پیش از این گفته شده بود که انفجار‌های تروریستی کرمان عبور از خط قرمز جمهوری اسلامی است و قطعا واکنشی جدی در پی خواهد داشت.

حالا شلیک دقیق این موشک‌ها که مستقیما مواضع تروریست‌ها و نه مردم عادی را هدف قرار داد، ضمن نمایش قدرت موشکی کشور، نشان از اشراف اطلاعاتی دقیق کشورمان داشت و به خوبی، پیام اقتدار را به اسرائیل و حامیانش رساند.

در واکنش به این حمله البته تلاش شده موجی ضدایرانی راه بیفتد و این حملات، نقض تمامیت ارضی عراق توصیف شود ابن درحالیست که به گفته صاحبنظران حقوق بین‌الملل، ‏اقدام تحسین برانگیز سپاه پاسداران در حمله موشکی به مراکز تروریستی، دفاع مشروع و حمایت از امنیت سرزمینی و پاسخ به فعالیت دشمنان علیه شهروندان ایرانی است.
 
ماده ۵۱ منشور سازمان ملل مجوز دفاع مشروع را داده است؛ و از آنجا که به مردم ما حمله شده و بار‌ها اخطار داده ایم که تروریست‌ها باید از کشور‌های همسایه بیرون بدند، حالا زمان اقدام شجاعانه سپاه بود که بهترین شکل انجام شد.

مدعیان حقوق بین‌الملل و تمامیت ارضی کشور‌ها که بیش از ۱۰۰ روز است نسبت به جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند، خوب است بدانند که تداوم وضعیت فعلی، شرایط امنیتی منطقه را پیچیده‌تر خواهد کرد و دامنه نبرد را گسترش خواهد داد.

ایران با حمله اخیر موشکی که در تداوم حمله به عین‌الاسد پس از ترور سردار سلیمانی بود، نشان داد که از هدف قرار دادن مزدوران دشمن در اطراف خود طفره نمی‌رود.

بنابر اعلام منابع محلی در ادلب سوریه موشک‌های بالستیک سپاه به مواضع گروهک‌های تروریستی تحریرالشام و حزب الترکستانی در منطقه جبل السماق ادلب اصابت کرده‌اند.

نکته قابل توجه اینکه فاصله این منطقه از نقطه شلیک موشک‌های سپاه در ایران، بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر است که به نوعی دوربردترین عملیات موشکی ایران تاکنون محسوب می‌شود. ناظران این اقدام را پیامی صریح و واضح از سوی ایران به دشمنان جمهوری اسلامی قلمداد کرده‌اند.

به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود پس از این‌حمله دقیق، آمریکا و اسرائیل گام‌های محتاطانه‌تری در قبال جبهه مقاومت برداشته و مراقب تبعات جنایت‌های خود باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها